Ook Wim de Groot werd Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Ook 1e tenor Wim de Groot ontving een lintje. Als inwoner van Wierden kreeg hij zijn onderscheiding (Lid in de Orde van Oranje-Nassau) uitgereikt door burgemeester Nick Hubers.
Wim staat als 2e van rechts op de foto. Hij heeft zich op vele terreinen ingezet:

2007-2013 vrijwilliger Amnesty International 
2010-2013 ouderling Hervormde Kapel Wierden
2011-2025 bestuurslid Algemeen Wierdens Mannenkoor
2014-heden kerkrentmeester Hervormde Kapel Wierden
2015-heden vrijwilliger Wereldwinkel Wierden
2015-heden vrijwilliger stichting Oost Europa

En hij onderscheidt zich ook als lid van ons koor. Want nadat het Algemeen Wierdens Mannenkoor werd opgeheven, is hij sinds 1 augustus 2025 opnieuw weer lid van ons koor. Gefeliciteerd, Wim! 

Nog geen account? Registreer!

INLOG KOORLEDEN